tiistai 14. tammikuuta 2014

I am in love...

Posti toi elloksen kuvaston. Vaateosaston ohitin saman tien, mutta kuinka ollakaan eksyin sisustussivuille. Siellä ne mua odottivat, herkulliset päiväpeitot kaksin kappalein, ja ihanat nojatuolit. Taidan kyllä langeta tilaamaan ainakin tuon päiväpeiton, nojatuolille en oikein keksi sijoituspaikkaa kunnes talo on valmis. Tuleeko teiltä mielipiteitä, kumpi peite on kauniimpi? Sitten oli ihan pakko laittaa tuo kutsuva, yltiöromanttinen vuodevaatekuva. Alimman kuvan nojatuolin tyyppistä olen haaveillut jo pitkään esim. meidän makuuhuoneen oleskelunurkkaukseen. Olisikohan liian rohkeaa ottaa jokin muu väri kuin turvallinen beige, harmaa tai valkoinen. Hymyilyttää tämä valon vaikutus ihmiseen. Taas jaksaa haaveilla ja suunnitella.





5 kommenttia:

  1. Mulla on ollu suunnitteilla kans hankkia just samoja tuoleja meidän olkkariin :) Ne on kivoja! En kans osaa päättää värejä :/

    VastaaPoista
  2. Samoja ihailin ja värit on niin ihania noissa kaikissa tuoleissa. En osaisi päättää!!!Minusta tuo ylempi peite on kivempi, mutta ei alempikaan huono vaihtoehto ole ja riippuu siitä, mitkä tulee olemaan huoneen muut värit. Onnea shoppailupäätöksiin. Joo kevät on ihanaa aikaa kun tuo sisutamisfiiliskin paranee.

    VastaaPoista
  3. Toi vaaleanpunainen tuoli tietty! Se on söpö!

    VastaaPoista
  4. tuon ihanan virkatun peiton perään olen minäkin kuolannut!!!! mutta eipä raaski ostaa... Harmaana minä sen ottaisin :)

    VastaaPoista
  5. Mä osaan virkata vasta erisilmukoita riviin, joten ei toivoakaan että saisin joskus jotakin tuollaista itse aikaan. Enkä kyllä ehtisikään. En siis ole tuolihaaveineni yksin :) Talon alakerta alkaa näyttää talolta, joten jos vaan tilaisi tuolin. Lehden mukana tuli 20% alennuskuponki kahdesta kalleimmasta tuotteesta...

    VastaaPoista